titkarsag@beledhivatal.eu |  Dátum: 2024.04.19.  | Névnap: Emma   | Akadálymentésített oldal


Elnyert Pályázatok

Beled Város Önkormányzata ASP Központhoz való csatlakozása

Beled Város Önkormányzata ASP Központhoz való csatlakozása
 

Pályázat kódszáma: KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16
Projekt azonosítószáma: KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-00870

A projekt célja és rövid összefoglalása:
A projekt célja az adminisztratív terhek csökkentése, amely a szolgáltató közigazgatás szervezési feltételeinek fejlesztésén (szervezet-, szabályozás- és folyamatfejlesztés) és az elektronikus folyamatok fejlesztésén, szakrendszerek egységesítésén, (tovább)fejlesztésén szolgáltató képességének növelésén keresztül valósítható meg. A projekt keretében Beled Város Önkormányzata csatlakozik az ASP rendszerhez, amelynek lényege, hogy az önkormányzat az ASP szolgáltató központtól szolgáltatásként veszi igénybe a kötelező feladatok ellátáshoz szükséges alkalmazásokat. Az ASP rendszer keretein belül az önkormányzat 2018. január 1. naptól csatlakozott az önkormányzati adó rendszerhez, gazdálkodási rendszerhez, az iratkezelő, ingatlanvagyon-kataszter, ipar- és kereskedelmi, hagyatéki leltár rendszerhez. A projekt során eszközbeszerzés, működésfejlesztés és szabályozási keretek kialakítása, az önkormányzat elektronikus ügyintézéséhez kapcsolódó feltételek kialakítása, önkormányzati szakrendszerek adatminőségének javítása, migrációja, tesztelése feladatok valósulnak meg.
  
 Projekt szakmai-műszaki tartalma
 
A projekt megvalósítási helyszínek:    
 
9343 Beled, Rákóczi u.137.
9365 Dénesfa, Fő u. 11.
9343 Edve, Petőfi u. 60.
9343 Vásárosfalu, Fő u. 38.
9344 Rábakecöl, Kossuth u. 129.
9375 Répceszemere, Fő u. 60.           
 
A megvalósítás fő helyszínén, a Beledi Közös Önkormányzati Hivatalban eszközbeszerzés valósul meg (monitorok, munkaállomások, laptopok, kártyaolvasók, szünetmentes tápegység, rack szekrény beszerzésére kerül sor az ASP Kormányrendeletben előírt követelmények figyelembe vételével). 2 szabályzat kerül módosításra (Iratkezelési Szabályzat és az Informatikai Biztonsági Szabályzat, valamint az önkormányzati rendszerek adatminőségének javítása, ASP rendszerbe történő migrálása, tesztelése, élesítése történik meg. A szakrendszereket használó ügyintézők e-learning, jelenléti/elméleti és gyakorlati oktatásokon vesznek részt. Kialakításra kerülnek az önkormányzatok elektronikus ügyintézéséhez kapcsolódó feltételek.
A Hivatalhoz tartozó kirendeltségeken a jogszabály által előírt minimum feltételek megvalósítása történik meg.
 

Kedvezményezett:                 Beled Város Önkormányzata
 Megítélt támogatás:             6.983.061,-Ft
Támogatás mértéke:             100%
Megvalósítási időszak:          2017.05.01-2018.06.30.